Pages

Percayalah sayang

Reactions: 
 


sememangnya sudah lama aku tidak celoteh dlm blog ini . actly xde mase , skrg baru lps habis pratical . bnyk bnde tidak di settelkan lagi .
 
malam nie aku baru habis tgk semua episod PRINCESS HOURS . aku pown salah sorang yang minat cerita cerita korea . (perlu ke bagitahu ? haha >.<)
aku suka tgk cerita tu , tgk banyak kali pon aku tak bosan .
aku suka tgk cerita yang b'kisah kan  kehidupan , percintaan , persahabatan & keluarga .


percintaan kadang kala baik , dan kadang kala dingin . macam cuaca skrg . 
tp aku tetap b'tahan . sbb aku bukan terima dia untuk seketika tp sepanjang hayat aku . insyallah .
tambahan pula aku dan si dia skrg b'jauhan . 
susah untuk mempercayai satu sama lain . sbb dlu kita xpenah b'jauhan sprt ini kan syg .
tp percayalah , aku xpenah curang . sikit tak t'lintas dlm fikiran aku nk menduakan dia .
mmg aku cinta dan sayang ketat2 kt dia .
walaupun bnyk rintangan yg aku lalui . aku lalui dgn tabah . 
aku mmg seorang yg cepat t'sentuh .tp aku menangis sbb kan dia .
mungkin dia xtahu aku sebenarnya RINDU sgt kt dia .
stiap kali aku b'gado dgn dia . aku pasti akn menangis , bkn sbb nk simpati dr dia .
tp sebenarnya aku nk dia tahu aku xnk b'gado dgn dia . alau aku b'gado dgn dia pasti dia akn diam .
tak sms aku , xcall aku . dia tak kan angkt call dan tak akn bls sms aku .
aku rindu kt dia alau dia diam tanpa sebarang kata .
alau boleh aku nak putar kn masa . supaya aku dapat luangkan masa dgn dia mcm dlu .
cinta . . . 
percaya la sayang , apa apa yg berlaku saya ttp b'sama awk . 
tp awk janji jangan tggal kan saya ea . 
sya tak boleh hidup tanpa awk .
really LOVE you Mohamad Nur Ameer !




TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k

Lame xupdate . . .

Reactions: 
 

ape khabar bloger2 ?? ;)
lamenye aku x mengupdate blog nie . busy giler b'pratikal . hikhik .
bulan puase nie aku sgt busy dgn bufer ramadhan dkt hotel . 
penat tp best , bnyk bnde aku belaja .tp bkn dlm bidang aq . aq belaja bakery &pastry tp masuk zende & benquit . tp untuk bpe2 bulan awl , tp xpe 1 pengalaman bg aq . aq pown da boleyh potong2 dgn laju taww . nak lawan ?? kihkih . bajet la plx an :p then lpas raya aq myb masuk pastry kitchen .
aq dpt cuty raya 7 hari , sgt puas . xsabar nk blik kmpng . 
lama sudah tidak blik , maklum la busy sgt . rindu dkt adq2 sepupu aq . :D
tu jek la tuh this entry . xbnyk bnde nk share sbb aq pegy koje n balik koje . balik koje on9 then tidow , esok bgn pegy koje blik . tu jek rutin harian aq . hikhik :p
k ea uollss :)
*kepada uollss hati-hati memandu semasa pulang ke kampung/ tempat yg di tuju . ingt pada org tersayang . jgn suke sgt b'raye . ingt insan lain . jgn men mercun . bahaya ok ! ;)

SELAMAT BERPUASA 
&
SELAMAT HARI RAYA 
dari 
NUR AIDA & MOHAMAD NUR AMEER


TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k