Pages

mersing. . .

Reactions: 

1 hb feb aq bwt kek 
2 hb aq balik kmpg . 
miss cousin2 yg besar n yg kecik .
miss nenek 
 

then 3 hb plak pegi mersing dgn nenek , mak ngah , maksu n kwn ayah .
xsabarnyee ~ 
kiteowg wat BBQ , sambut bufday k.long and adiq .
exctly bufday adq lmbt agy tp sje nk wat awl2 . gatal nooo HAHA
buleyh release tension sikit .
haih .
so dye pown xde la tension dgn aq . 
hope dye always appy wif frend dye :')
nvermnd dear i undersntd ok .

kiteowg stay mersing 3 ari 2 malam 
nnty aq snap2 pic n letak kt blog k .
hehe . saje nk show .
tp skrg an musim ujan . so aktiviti terhad sikit la . 

aq balik K.L 5 or 6 hb kowt .
bye bye ~

HAPPY HOLIDAYS 
PERGI DULUUU   



P/s 4 my sunshine : hny pegi awk jgn gatal2 k . hny xmawa awk nk wat apew2 . have fun k my dear . i LOVE you so much dear ! sowie if hny mawa or wat ape2 yg bie xsuke . tc dear .

TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k

happy . malu .bengang .

Reactions: 

HAPPY
yang happy nye ssb dpt kuar dgn buah hati dan houseate dye . capang, zuhair n man .
kiteowg g mandy kt uluyam . 
best sgt sgt ;)



MALU
aq malu sbb mase nk tukar baju lepas mandi at uluyam tuh ade dua toilet . sebelah2 . dua2 toilet tuh xde letak toilet lelaki or perempuan . so aq mask la yg sblh kanan sbb mase dtg aq tukr bju kt sblh kanan . pas da masuk tuh aq tukar la baju , aq sowg2 so aq takot nk mask bilik air . aq tukar jew la luar tuh . mase aq tgh tukar2 then tibe tibe ade sowg abg nie msk . OMG ! tekejut giler aq . nsb bek dye terus msk sala 1 dr bilik air yg ade . GRRR ! 
seyes aq malu tak terkata . 



p/s to owg yg jage tmpt mandy tuh : 
tolong la letak toilet laki o girl kt toilet tuh . aduuuh 
kiteowg bayar so ape la salanye gune duet tu beli signbord girl o boy tuh . grr


BENGANG 
Lepas jewk tukar2 baju semua kiteowg pown nk balik . tp kite lepak dlu kt situ coz my PRINCE CHARMING n knkwn dye nk mam satay ikan . mase mysayang tgh tggu satay ikan tu . tibe2 ade india nie serang kiteowg siap bwk besi nk pukul . BONGEK giler ar . dye tuduh kiteowg pecah masuk ketew dye n curi brng2 dlm ketew dye . Eeeeuuu ! please la . tak tehingin la nk pecah msk kete kow KELING ! bukn ketew mewah pown TEKSI jewk kowt . sape soh pandai sgt letak phone n dompet dlm ketew . 
owg len yang buat owg len plx kne . 
grr . 
agak2 la nk alau nk mawa .
jgn men tuduh jewk .





TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k

who is MY PRINCE CHARMING ?

Reactions: 

"YOU ARE MY PRINCE CHARMING "


 you !






TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k

Mula Belajar

Reactions: 



esok kul 8 ade kelas . kne bangun awal . 
first masuk kelas tok sem 2 nie .
HAHA . semangat giler aq niey .
ngee~

besok hanya kelas dapur sajew . 
petame kali belajar dgn encik shahir . 
sem 1 xpenah pown encik shahir ajar kitowg .
hope dye oke jewk . 
sem 2 semua pensyarah2 bawu yg ajar .

miss penyasarah sem 1 dlu ;)


TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k

T_T

Reactions: 
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'(
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'(
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'(
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'(
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'(
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :' ( :'( 

GGGGGRRRRRRRRRR!!!!!

TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k

Cinta Akan Lebih Indah Andai Kamu Dan Si Dia . . . .

Reactions: 


Tetapkan waktu tertentu setiap minggu untuk menghabiskan waktu selama dua jam dengannya tanpa ganggu dari sesiapa pun . 
Jika kamu terpakse melakukan sebaran kerja cuba menundanya di waktu yang lain .

-> Selalu sediakan kertas dan pen ke mana sahaja kamu pergi . Gunakannya untuk menulis pesanan-pesanan mesra ketika kamu berada di mana-mana contohnya di ketika menunggu giliran di bank . Jika kamu mempunyai PDA atau smart phone kirimkan pesanan mesra melalui e-mel .

-> Di hari-hari yang sibuk luangkan waktu sejenak untuk mengirimkan pesanan SMS atau menirimkan ringtone lagu cinta kenangan, pesanan bergambar (MMS) misalnya gambar bunga atau makanan kesukaannya .


-> Buatlah suprise party untuknya dan satu-satu tetamu yang datang ialah kamu!

-> Buatlah album foto bersama yang mengandungi gambar-gambar lama dan baru kamu dan dia . Kemesraan pasti akan kembali membara .

-> Menonton filem romantis bersama . Kamu dan dia mungkin akan terfikir alangkah romantisnya andai kamu dan dia jadi seperti hero dan heroin dalam filem tersebut .

-> Sentiasa menganggap si dia paling istimewa dan utamakan dia dalam segala hal .

-> Sesekali tidak salah kamu membuat kejutan membelikan dia sebarang hadiah walaupun bukan pada hari lahirnya . Sekurang-kurangnya si dia tahu kamu sentiasa mengingatinya walau di mana kamu berada .

-> Bawa si dia ke tempat yang paling disukainya . Kamu pasti akan gembira melihat si dia sentiaa tersenyum .

-> Membelikan si dia novel dan buku cinta yang dapat memberi sumber inspirasi padanya untuk menjadi seorang kekasih yang sempurna .


Kamu perlu tahu . . .
=> Hati-hati dengan cinta, kerana cinta juga dapat membuat orang sihat menjadi sakit, orang gemuk menjadi kurus, orang normal menjadi gila, orang kaya menjadi miskin, jika cintanya itu disambut oleh para pecinta PALSU .

=> Siapa pun boleh menghayati cinta, tapi tak seorang pun pandai menilai cinta kerana bukanlah suatu objek yan bisa dilihat oleh mata kasar, sebaliknya cinta hanya dapat dirasakan melalui hati dan perasaan .

=> Cinta sebenarnya adalah membiarkan orang yang kamu cinta menjadi dirinya sendiri dan tidak merubahnya menjadi gambaran yang kamu inginkan . Jika tidak, kamu hanya mencintai pantulan diri sendiri yang kamu temukan di dalam dirinya .


TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k

Besok Daftar

Reactions: 

yeah !
besok daftar kolej .
dapat la jmpe knkwn semua . ;)
miss u allz k . 
terutama mysuperduper boyfie . kihkih  
tp esok just pendaftaran jew . kelas start next week . 
so leyh relakz2 agy . 

Da naik sem 2 da tak leyh nk men2 agy . 
kne stdy elok2 . kne kurang an men =D
subjek pown makin susah . n makin pecah otak . heee

skrg da pukul 1.57 am , tp mata still xleyh nk d'lelap an .
myb xsbr nk g kolej kowt esok . HAHA
xde la .myb sbb mmg xngntok agy .

k la , xtaw nk type apa da . 
dada ~


TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k

10 Ciri Lelaki Idaman

Reactions: 
Romantik
Ini adalah ciri yang palin utama dicari oleh setiap gadis kerana lelaki yang mempunyai sifat ini mampu membuatkan gadis-gadis di dunia dilayan permaisuri .

Bijak Bergaya
Menjaga penampilan itu adalah satu kewajipan agar sejuk setiap kali mata memandang .

Suka Pada Kanak-kanak
Lelaki yan suka pada kanak-kanak biasanya bersikap penyayang dan berjiwa lembut .

Bijak 
Kebijaksanaan itu adalah penting untuk memimpin sebuah keluarga .

Memiliki Elemen Lucu Atau Kelakar Pada Keadaan
Mampu membuat pasangannya ketawa biarpun ketika berduka .

Percaya Pada Diri Sendiri
Kepercayaan pada diri akan mendorong seseorang itu sentiasa berusaha untuk memajukan diri .

Berpandangan Jauh 
Tidak hanya duduk ditakuk yang sama dan berani untuk menyahut cabaran yang baru .

Bekerjaya stabil
Satu hal yang wajib dipenuhi kerana tanpa kerjaya yang stabil hidup sukar untuk diurus apatah lai untuk berkongsi hidup dengan orang lain .

Beriman 
Agar dapat membimbing ke arah kebaikan .

Sopan
Menghormati orang tua dan tahu adab-adab yang perlu dijaga .



kepada kaum lelaki , kowg ada kew ciri2 nie . HEHE ;)



TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k

30 Perkara Romantik

Reactions: 
Nak Tahu ?


1. Menikmati permandangan indah matahari terbenam bersama-sama.

2. Berduaan berjalan di dalam hujan .

3. Berjalan berpegangan tangan .

4. Bunga ros dijadikan sebagai simbol cinta kamu dan si dia .

5.Kenal pasti wangian atau perfume kegemaran si dia dan memakainya setiap kali bersama .

6. Berjalan menyusuri pantai ditengah malam .

7. Menulis puisi cinta buat si dia .

8. Perlukan penawar kesedihan yang paling mujarab .

9. Saling bertukar hadiah, bungan, coklat, setiap kali bertemu .

10. Katakan padanya si dia adalah kekasih yang kamu impi-impikan!!!

11. Sentiasa meluangkan waktu bersama .

12. Dengan penuh mesra angkat dagunya, pandang matanya dan katakan kamu mencintainya .

13. Letakkan sekeping nota di dompetnya tanpa dia sedari .

14. Belikan dia seutas cincin istimewa tanda cinta kamu dan dia .

15. Menyanyikan lagu cinta untuk si dia .

16. Makan malam bersama dalam suasana yang penuh romantik .

17. Pegang tangan, pandang tepat pada matanya, cium tangannya dan letakkan di hati kamu .

18. Menari bersama-sama .

19. Pinjamkan bahumu setiap kali si dia dalam kesedihan .

20. Satu hari cuba kamu hubunginya lima minit sekali dan katakan kamu terlalu merindunya .

21. Berkongsi impian bersama si dia .

22. Jadi PRINCE CHARMING untuk si dia .

23.Keluar dengan teman-temannya .

24. Bawa si dia menonton filem romantik kegemarannya .

25. Sentiasa belajar dari kesilapan dan tidak pernah mengulangi .

26. Sentiasa memberitahunya perasaan kamu ketika dia di sisimu .

27. Sanggup berkorban apa jua demi melihat si dia sentiasa 
tersenyum .

28. Belajar meluahkan perkataan-perkataan yang indah dalam bahasa lain dan tujukan perkataan tersebut untuk si dia .

29. Sentiasa melindungi si dia andai ada yang cuba bersikap kasar .

30. Tidak pernah lupa untuk memberi kucupan selamat malam dan ucapan SWEET DREAMS .



TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k

tak SABAR

Reactions: 
Aaaawwww 

tak SABAR .......
agy 7 ary bwu dpt ketemu dn dye . 
owg ckp pejam celik , pejam celik da 7 ari . 
so kne la sabr tok 7 ari nie ;)
sabar aida , sabar ...
sudah rindu bangat same si dye terCINTA <3

xlupe jgk kpd knkwn kolej , aq windu kowg jgk tau .
13 jan t jmpe kowg . n kite pown da nek sem 2 . 
sem 2 nie kne stdy elok2 k . 
mata pelajran makin susah .
xmau da men2 ok u allz :)



TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k