Pages

iloveyousomuch !

Reactions: 
26-02-2011





iloveyousomuch !

im happy hangout wif you !wink wink ;)
i hope kite akn kekal until d end dear .


TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k

JANGANLAH BUAT ORANG YANG MENCINTAI KAMU KECEWA.....

Reactions: 
1] Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Yang dia tahu di hati dan matanya
hanya ada kamu satu-satunya.


2] Walaupun kamu sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, dia tidak peduli! Baginya yang penting kamu bahagia dan kamu tetap
menjadi impiannya.


3] Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya, di hati dan matanya kamu selalu yang tercantik walaupun mungkin kamu
merasa berat badan kamu sudah bertambah.


4] Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tahu kegiatan kamu.


5] Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti ‘Selamat Pagi’,'Selamat Hari Minggu’, ‘Selamat Tidur’, ‘Take Care’, dan lain-lain
lagi, walaupun kamu tidak membalas SMS-nya, kerana dengan kiriman SMS itulah dia menyatakan cintanya, menyatakan dalam cara yang
berbeza,bukan “aku CINTA padamu”, tapi berselindung ayat selain kata cinta itu.


6] Jika kamu menyambut hari tahun dan kamu tidak mengundangnya ke majlis yang kamu adakan, setidak-tidaknya dia akan menelefon
untuk mengucapkan selamat atau mengirim SMS.


7] Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu, bahkan mungkin kejadian yang kamu
sendiri sudah melupakannya, kerana saat itu ialah sesuatu yang berharga untuknya.Dan saat itu, matanya pasti berkaca. kerana saat
bersamamu itu tidak bisa berulang selalu.


8] Orang yang mencintai kamu selalu mengingati setiap kata-kata yang kamu ucapkan, bahkan mungkin kata-kata yang kamu sendiri lupa
pernah mengungkapkannya. kerana dia menyematkan kata-kata mu di hatinya,berapa banyak kata-kata penuh harapan yang kau
tuturkan padanya, dan akhirnya kau musnahkan? pasti kau lupa, tetapi bukan orang yang mencintai kamu.


9] Orang yang mencintai kamu akan belajar menggemari lagu-lagu kegemaran kamu, bahkan mungkin meminjam CD milik kamu, kerana dia
ingin tahu apa kegemaran kamu - kesukaan kamu kesukaannya juga, walaupun sukar meminati kesukaan kamu, tapi akhirnya da berjaya.


10] Kalau kali terakhir kalian bertemu kamu mungkin sedang selesema, atau batuk-batuk, dia akan sentiasa mengirim SMS atau menelefon
untuk bertanya keadaan kamu - kerana dia bimbangkan tentang kamu, peduli tentang kamu.


11] Jika kamu mengatakan akan menghadapi ujian, dia akan tanyakan bila ujian itu berlangsung, dan saat harinya tiba dia akan
mengirimkan SMS ‘good luck’ untuk memberi semangat kepada kamu.


12] Orang yang mencintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu ialah sesuatu yang biasa, tetapi
baginya barang itu sangat istimewa.


13] Orang yang mencintai kamu akan terdiam sesaat, ketika sedang bercakap di telefon dengan kamu, sehingga kamu menjadi bingung.
Sebenarnya saat itu dia merasa sangat gugup kerana kamu telah menggegarkan dunianya.


14] Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada dekat dengan kamu dan ingin menghabiskan hari-harinya hanya dengan kamu.


15] Jika suatu saat kamu harus pindah ke daerah lain, dia akan sentiasa memberikan nasihat agar kamu waspada dengan persekitaran
yang boleh membawa pengaruh buruk kepada kamu. dan jauh dihatinya dia benar-benar takut kehilangan kamu, pernah dengar ‘jauh
di mata, jauh di hati?’


16] Orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih.


17] Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang SENGAL seperti menelefon kamu 100 kali dalam masa sehari. Atau
mengejutkan kamu di tengah malam dengan mengirim SMS. Sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu.


18] Orang yang mencintai kamu kadang-kadang merindukan kamu dan melakukan hal-hal yang membuat kamu pening kepala. Namun ketika
kamu mengatakan tindakannya itu membuat kamu terganggu dia akan minta maaf dan tak akan melakukannya lagi.


19] Jika kamu memintanya untuk mengajarimu sesuatu maka ia akan dgn sabar walaupun kamu mungkin orang yang terbodoh di dunia!.
bahkan dia begitu gembira kerana dapat membantu kamu. dia tidak pernah mengelak dari menunaikan permintaan kamu walau sesukar
mana permintaan mu.


20].Kalau kamu melihat handphone-nya maka nama kamu akan menghiasi sebahagian besar INBOX-nya. Dia masih menyimpan SMS-SMS
dari kamu walaupun ia kamu kirim berbulan-bulan atau bertahun-tahun yang lalu. Dia juga menyimpan surat-surat kamu di tempat khas
dan segala pemberian kamu menjadi benda-benda berharga buatnya.


21] Dan jika kamu cuba menjauhkan diri daripadanya atau memberi reaksi menolaknya, dia akan menyedarinya dan menghilang dari
kehidupan kamu, walaupun hal itu membunuh hatinya.


22] Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan ada menunggu kamu kerana sebenarnya dia tak
pernah mencari orang lain. Dia sentiasa menunggu kamu.


23] Orang yang begitu mencintaimu, tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan, walaupun hatinya meronta ingin
mengetahui, kerana dia tidak mahu kamu terbeban dengan karenahnya. saat kau pinta dia berlalu,dia pergi tanpa menyalahkan kamu,
kerana dia benar-benar mengerti apa itu cinta.



TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k

aku menyintai MOHAMAD NUR AMEER !

Reactions: 
assalammualaikum 
hai 

mula-mula sekali aq nk minta maap to mySUPERMAN if aq tulis entry nie wat dye t'singung or xsuke .
"syg , maapkn hny if hny tulis enrty nie bie xsuke or t'singgung . hny CINTA bie dan hny SAYANG hubungan yg kite da bina nie ."
kpd semua : aq bkn tulis entry nie untuk merosak an hubungan kiteowg .
aq just nk luahkan perasaan jewk . 
hope mySUPERMAN understand .

sumpah aq ckp aq mmg cinta dan sayang giler kt myHUBBY . 
tak t'lintas dlm kepale aq nie nk cari or nk kenal dgn lelaki lain slepas aq kenal dye .
mmg always dye jewk yg aq ingat n fikir .
mmg dye satu2nye yg ade dlm hati aq , pikiran aq ,hidup aq dan segala2nye  sekarang .
aq xpenah rase owg lain menyayangi aq same seperti dye menyayangi aq seblum2 nie . 
x d'nafikan dlu aq mmg tukar2 boyfriend sbb xde satu pown yg kekal n ade yg parents aq xsuke or bekenan .
tp bile myHUBBY muncul dlm hidup aq .
aq rase mcm seorang wanita yg betuah . ape yg dye buat tok mendapat an aq mmg owg len xkn buat .
dye b'sungguh untuk mendapat an aq .
even banyak kali aq tolak .
aq tolak bukan ape , aq just takot dye seperti lelaki yg aq kenal sebelum nie . 
aq citer semua kt dye . aq terang kt dye knpe aq takot menerime dye masa itu . 
im lucky bcoz dye faham dgn keadaan aq . 
mcm2 aq lalui dlm alam percintaan mase sekaloh . 
semua dye tau . 
tp satu hari exboyfriend aq call umah aq . 
dye xcall enfone aq sbb aq da tukar num enfone .
dlu exboyfriend aq tuh pernah tggal an aq cm tu jewk tnpe kate putus .
then dtg balik cm owg yg btol2 insaf ape yg dye pnah bwat at aq dlu . 
then aq pown couple dgn exboyfriend aq blik time tu . 
pade mase same aq still contct dgn myHUBBY
myHUBBY xtaw yg aq da couple balik dgn ex aq tuh . 
myHUBBY mmg always wif me . 
tp bile ex aq dtg , aq mcm layan xlayan jewk myHUBBY time tuh .
smpi 1 hari myHUBBY bkk formspring aq dlu . skrg xpakai formspring tu lagy .
dye t'baca satu soalan dr kwn exbf aq tuh . 
myHUBBY btol2 kecewe time tu . 
dan masa tuh pown myex buat perangai lama dye .
dye tinggal an aq tnpe kata putus . 
aq nyesal sgt2 time tu sbb terime dye balik . pttnye aq dr ckp ibu . 
ibu mmg xbekenan dekat ex aq tuh . xtaw la nape , tp ibu mm xsuke .
tanpe aq sedar diri aq menyintai myHUBBY (mohamad nur ameer)
dye xnak kawan dgn aq lagi . aq seakan akan mcm nk keilanggan sesuatu yg berharga dlm hidup n dri aq . terasa sedih sgt sgt .
then dye btol2 minta maap kt dye . sumpah syg giler kt myHUBBY .
aq cm xleyh nk berenggang dgn myHUBBY. 
pastu kami pown b'sama pada 040710 pukul 2.45pagy .
kami mmg mcm kelawa . sama xtidur malam . 
tp bagun mmg xla pgy nye tuh . 
kami dapat mask kolej yg sama . kelas pown yg sama .
smpi sekarang aq bahagia b'sama myHUBBY .
parents aq pown suke aq b'kwn dgn dye .
aq hope hubungan aq dgn dye akn bekekalan until end .
even kenkadang ade duka . aq anggap itu lumrah dlm alam cinta kami berdua .

I LOVE YOU HUBBY !!!
SUMPAH CINTA KAMU SMPI MATI SAYANG !!

p/s hubby : syg , only u in myheart . u'r my only one . syang , knkadang hny marah & moody dgn bie xsemesty hny benci kt bie . hny sayang bie . bie taw an hny xakan marah & moody if bie xbuat ape yg hny xsuke rite .
u know me an . hny cinta syg , n hny akan sentiase takot keilangan syg sbb segelintir perempuan dlm dunia nie bkn kisah bf owg ke x dye main rembat jewk . hny xnk keilangn bie n hny xbuleh keilangan awk syang . . .  hny cinta mati kt bie . 

sumpah aku CINTA kau MOHAMAD NUR AMEER bin mohamad amami !!!!


LAGU AQ DAN DIA <3<3

Tak pernah aku jauh darimu
Meninggalkan cinta kita
Tak pernah aku meluka hatimu
Perasaan dan jiwamu
Segalanya telah ku serah
Hanya engkau terindah
Korus

Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai
Ku tahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingi untuk disayangi

Tiada yang lain selain dirimu
Kekal tinggi di hatiku
Tiada pengganti yang mampu ku cari
Yang secantik diri kamu
Cinta ini untuk dirimu
Rasa ini untukmu

Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai


myb t'lalu pnjang untuk kowg semua baca an . syok sndri plx ;) 
heheh . klau rajin bace la k . n coment . masyer :)



TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k

Lelaki idaman setiap wanita ;)

Reactions: 




Lelaki idaman saya adalah...
Seorang lelaki yang beriman...
Yang hatinya disaluti rasa takqwa kepada Allah...
Yang jiwanya penuh penghayatan terhadap Islam...
Yang sentiasa haus dengan ilmu...
Yang sentiasa dahaga akan pahala...
Yang solatnya adalah maruah dirinya...
Yang tidak pernah takut untuk berkata benar...
Yang tidak pernah gentar untuk melawan nafsu...
Yang sentiasa bersama kumpulan orang-orang yang berjuang di jalan Allah...



Lelaki idaman saya adalah...
Lelaki yang menjaga tuturkatanya...
Yang tidak bermegah dengan ilmu yang dimilikinya...
Yang tidak bermegah dengan harta dunia yang dicarinya...
Yang sentiasa berbuat kebajikan kerana sifatnya yang penyayang...
Yang mempunyai ramai kawan dan tidak mempunyai musuh yang bersifat jembalang...



Lelaki idaman saya adalah...
Lelaki yang menghormati ibunya...
Yang sentiasa berbakti kepada kedua orang tua dan keluarga...
Yang akan mendidik isteri dan anak-anak mendalami Islam...
Yang mengamalkan hidup penuh kesederhanaan...
Kerana dunia baginya adalah rumah sementara menuju akhirat...



Lelaki idaman saya...
Sentiasa bersedia untuk menjadi imam...
Yang hidup dibawah naungan Al-Quran dan mencontohi sifat Rasulullah...
Yang boleh diajak berbincang dan berbicara...
Yang menjaga matanya dari berbelanja...
Yang sujud penuh kesyukuran dengan rahmat Allah keatasnya...



Lelaki idaman saya...
Tidak pernah membazirkan masa...
Matanya kepenatan kerana penat membaca...
Suaranya lesu kerana penat mengaji dan berzikir...
Tidurnya lena dengan cahaya keimanan...
Bangunnya subuh penuh kecergasan...
Kerana sehari lagi usianya bertambah penuh kematangan...



Lelaki idaman saya...
Sentiasa mengingati mati...
Yang baginya hidup di dunia adalah ladang akhirat...
Yang mana buah kehidupan itu perlu dibaja dan dijaga...
Agar berputik tunas yang bakal menjadi baka yang baik...
Meneruskan perjuangan Islam sebelum hari kemudian...



Lelaki idaman saya adalah...
Lelaki yang tidak terpesona dengan buaian dunia...
Kerana dia mengimpikan syurga...
Di situlah rumah idamannya...
Dan dia ingin membawa saya bersama...
Dialah lelaki idaman saya...


               
 
sumber dari : 


TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k

couple Ring and Watch ♥

Reactions: 


jalan jalan wif mylovely boyfie n fara adeela ;)
kiteowg nk pegi makan tht time .
dan kiteowg pegi makan at selayang mall . 4 short SM :P
then smpi SM . kami pown pegi makan .
slps pegi makan . kami pown jalan2 .
then myboyfie kate nk beli jam so kiteowg pown jalan n cari jam .
smpi 1 kedai jam , mboyfie tgk la jam . dye tgk cm xde yg bekenan . 
hehehe . cerewet :P
then aq t'nampk sepasang jam couple . 
terus ambik jam tuh . (cm teruja kit)
HAHAH .
then tnye myboyfie sama ade dye nak o x .
then dye cakp oke jewk . so beli jewk la an . ;)

pastu kami pown jalan2 agy .
myboyfie nk beli gelang yg biase lelaki pakai skrg tuh . 
ape name pown aq xtaw :P
then sampi satu kedai dye cari la gelang dye tuh . 
pastu aq t'nampk couple ring .
then aq try la . mysunshine tgk aq pakai dye pown try jgk pakai .
same2 muat ape agy . beli jewk la an . kihkihkih . 
♥♥♥



pic untuk d'pamerkan



i like its very muchh !! <3
iyou
more much sayang !! 



TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k

Da lame xupdate blog ;)

Reactions: 
assalammualaikum 
and hye :)


sudah seminggu xupdate blog .
ari tu ade ckp aq g holiday at mersing an .
lps balik tuh . penat sgt . xsempat nak upload photo at blog and tulis apa2 lagi .
hehehe . 
balik dari mersing ari tuh ayah sakit agak lame jgk la .
sian ayah . myb sebab xcukup tidow kowt .
penat sgt smpi sakit2 .
adq pown tibe2 demam jewk . 
tp esoknye dye da bek da lps mam ubat ;)

sedikit gambar untuk di pelihat <3

akk sepupu and myoldersister <3 


me wif muhammad adiff iskandar <3

 muhammad adiff iskandar <3 imybudak kecik !

 pic di pantai <3

 akk sepupu wif two iskandar <3

 angah n makngah d'belakang b'sama iskandar's

 nur arissya isandra <3 sibudak comel !

 ecah wit bear adq <3

 me sblm kuar  bandar mersing <3

 me wif kak.long spek !

mylovely older sis and younger sis <3
ily!


bnayak lagi gmbar2 tp xkan nk msk semua an . sikit2 da la ea . 
hehehe :D
mmg xbnyak bende kt mersing . mcm kt kmpng2 jewk .
bandar dye pown xde mall2 . 
just pantai jewk la .
kiteowg pegy pown time musim hujan so xdpt nk mandi at pantai .
ombak dye tinggi . takot st .
tp angin dye best . xyah pasang2 icon pown .
yg xbest xde line . nk on9 pown xde conection . 

yg best adalah dpt merapat an silatulrahim sesame sedara n sepupu <3<3<3
even da dekat , kne dekat2 dekat an lagi .
hehe :)





TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k