Pages

Assalammualaikum
&
hye

Entry kali nie nk ckp pasal "SAYANG" tp nie bkn nk citer KASIH SAYANG .
hikhik :P

kowg msty ada jgk rasa cm aku an . ngee ~
kowg sayang tak nak padam msj2 yg BF/GF atau owg2 yg kowg sayang ?
atau ayat2 yang buat kowg cair ?
msty sayang giler an nk padam . :D

sama la cm aku nie .
mmg ssh aku nak padam msj2 dr BF aku nie . kihkih
msj dr BF aq jewk skrg da ade 2508 , tu dr BF saja k .
hehehe . banyak x ?? ;)
tp msty ade yg lagy bnyk dr aku an an .
aku mmg syg nak padam .
even msj biase2 pown aku simpan jewk .

msj lame2 tuh selalu aku bace sebelum tidur .
time tgh gadoh . time buhsan2 . kihkih :D
wlaupun enfone da berat nk menampung pown aku still biar an .
xtau la . mmg sayang nk padam .
knkdng senyum sensowg bile bace balik msj lame2 tuh .
bair smpi berat giler bwu nk padam .
haha :D
tu jek tok entry nie .


the END
>emoticon10<


TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k

0 sangat awsome !:

Post a Comment