Pages

Demam rindu ke ?

Assalammualaikum
&
hye 


ari nie da 5 ari batuk selsema n xbpe sgt nk demam sgt .
makan ubat pown mcm still same jewk uh .
nasib baik tgh cuti sem seminggu .
xpayah mintak mc . n susah2 nk kne mintak cop kt pn aiza . 
bile la nk baik nie .
xsenang duduk alau sakit nie . jp2 g toilet enbus ape yg ade  . kihkih

td plx myboyfie ase cm nk demam .
mane tak nye along n adq maman pun demam . (abg n adq bf)
mmg jangkit la an . sian dye .
pas jewk dye ckp cm nk demam . aku terus soh dye mam ubat .
takot melarat plx . 
pas mam ubat lame kit dye ckp dye da b'ansur pulih . 
lega hati aku nie 

cuti seminggu buat an aku dan dye RINDU giler satu same yg lain . 
hehehe .
biee!! windu kamu sgt2 laaaaa . . . !!

-ari ahad bwu myhubby pulang selayang . lame lame aku kne tggu . 
windu tahap gaban da niee . 
alau dye xde mmg xkuar la aku nie .
kuar pown ambik adiq aku balik sekolah .
 so bored  

then balik . tu jewk rutin aku . hahaha .
sgt sgt la membosankan diri ini .

k la . tu jewk nk kongsi dgn kowg . kihkih :P
sory short n ringkas jewk .

byee 

TERIMA KASIH coz sudi baca :) follow me k

0 sangat awsome !:

Post a Comment